czwartek, 27 września 2012

Hejoo kochani.

Z tej strony Debby.  Piszę w sumie w imieniu moim i Avalon. Pewnie zauważyliście że w przeciągu ostatnich tygodni strasznie mało imaginów  się tutaj pojawia, a wszystko to za sprawą szkoły. Nie wiem jak to wygląda u Avalon, ale ja do połowy października mam strasznie wszystko zawalone. Sprawdziany, Lektury, Konkursy, Kartkówki.. Mam nadzieje że rozumiecie. Chcę was już przeprosić za to że nie wiadomo kiedy wszystko uda mi się tu ogarnąć. Wiem, ze powinien już dawno być rozpoczęty tydzień Zayna i  otwarta ankieta na następny, ale niestety nie wszystko wychodzi tak jakbyśmy chciały. Postaram się w najbliższym czasie to wszystko ogarnąć, ale nic nie obiecuję.
Z racji tego że nie wyrabiamy się same wpadł mi do głowy pomysł żeby zrobić konkurs czy nabór na kolejną dziewczynę do nas, ale nie podzieliłam się jeszcze tym z Avalon. Postaram się uzgodnić z nią niedługo co nieco na ten temat i zobaczę jak wyjdzie.
Jednak w tym momencie mogę was tylko przeprosić i prosić o wyrozumiałość co do nowych notek na blogu.

Do niedługo Debby<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz