piątek, 11 stycznia 2013

#Fourty-Five

TWÓRCZOŚĆ Joyce =* 
DOSTAŁAM TO OD NIEJ W FORMIE LISTU NA ŚWIĘTA I POZWOLIŁA MI TO TUTAJ UDOSTĘPNIĆ. 

Drogie Hazziątko! 

    Bardzo za Tobą tęsknię  i mam nadzieję, że dobrze się bawisz.  Tylko mnie z nikim nie zdradzaj. 
    Wiesz o czym teraz marzę? Żebyśmy mogli pokazać innym co tak naprawdę nas łączy. Wiem, że oni się domyślają...
    Smutno mi bez Ciebie. Tak pusto... Co to za urodziny skoro nie ma obok Ciebie najukochańszej osoby? Życie po prostu traci sens, nic Cię nie cieszy.  Doncaster wydaje się takie szare...
    Czasem myślę, że lepiej by było abyśmy się od siebie oddalili.  Nie raniłoby to nas, nie okłamywalibyśmy naszych fanów... Ale wtedy znów spoglądam na Twoje zdjęcie  i żałuję tego co planowałem chwilę wcześniej. Najgorsze jest to, że nie chcę Cię ograniczać. To przeze mnie nie możesz się zakochać. Czuję jakbym Cię ranił, a przecież tego nie chcę. Jesteś dla mnie więcej niż przyjacielem, znaczysz dla mnie więcej niż Niall, Liam i Zayn razem wzięci.  Tak po prostu. Pojawiłeś się i  w jednym momencie diametralnie zmieniłeś moje życie, nastawienie do świata. Za to wszysto Ci dziękuję. Za to ze jesteś. Za to, że rozjaśniasz mój świat. Za to, że dzięki Tobie nie boję się niczego.  Za to że wypełniłeś pustkę  w moim sercu. Szkota, ze teraz musi ukrywać ją Eleanor. 
    Do rzeczy... Trochę się rozpisałem, a przecież miałam złożyć Ci tylko życzenia i napisac jak wiele znaczysz. 


Wesołych Świąt. 


Believe in love ,
Twój Louis xxx

Witam. przepraszam, że tak długo nikt nie dodawał, ale ja nie miałam jakoś czasu i pomysłu, a co do dziewczyn to nie wiem czemu. Mam teraz ferie i kilka pomysłów więc spróbuje je spisać. 
Debby xxx

3 komentarze:

  1. przestan obrazac Harrollldaaa <3 on nie jest gejem !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, przeszkadza Ci to? To wyjdź. Do widzenia.

      Usuń
  2. Ejj ale ty Sobie to wymyśliłaś ?!

    OdpowiedzUsuń