wtorek, 24 lipca 2012

#eighteen part2

*dzień spotkania*
jesteś cała zdenerwowana . od godziny chodzisz i nie wiesz w co sie ubrać . po chwili słyszysz dzwonek do drzwi , twoja odsiecz nadchodzi .
- hej, co sie stało ?! - powiedziała zdyszana [i.tw.p]
- nie wiem w co sie ubrać ... zaraz ty biegłaś ?
- tak dla mnie kod 433 jest bardzo ważny !
- hahaha okey .
zaprowadziłaś ją do swojego pokoju wyjaśniając całą sytuacje . opowiedziałaś jej po kolei wszystko zarówno wyznając że jej kuzyn cie pociąga .. minęła chwila zanim sie otrząsnęła .
- ej ale serio . nie wiesz w co sie ubrać dla Zayna . Sory ale do mnie to jeszcze nie dociera .
- ja wiem , ale zrozum . Postaw sie na moim miejscu .
- dobra mam coś co ci pomoże - powiedziała "nurkując" w twojej szafie . po zaledwie 10 minutach szukania wynalazła śliczyny komplet .
Po przymierzeniu go byłaś oczarowana co strój i troche makijażu potrafią zdziałać . spojrzałaś na zegarek . Za 10 min musisz być w kawiarni . A przed tobą 6 km drogi . Kiedy twoja przyjaciółka dzwoniła po taksówke ty pakowałaś do torby niezbędne rzeczy .

twój strój na randke z Zaynem
po chwili taksówka była pod twoim domem . wyszłaś szybko żegnając się z [i.tw.p] i dostając od niej kopa na szczęście . Byłaś niesamowicie zdenerwowana . do tego złapaliście korek . okazało się że to przez groźny wypadek . przejeżdząjąc obok zauważyłaś że w wypadku brał udział samochód podobny do auta Zayna . Przestraszyłaś się lecz jednak jechałaś dalej . po 10 min byłaś w kawiarni . Weszłaś rozglądając się , zauważyłaś go w rogu sali . Siedział smutny przewracając w rękach telefon . wyglądał cudownie . Twoje serce zaczęło szybciej bić . Robiłaś krok ku niemu i dwa w tył . w końcu podeszłaś nawet na ciebie nie spojrzał . Co chwila spoglądał nerwowo na wyświetlacz . Stanęłaś koło niego mówiąc :
-czekasz na kogoś czy można sie przysiąść ? - w końcu podniósł głowę , kiedy cię ujrzał szybko wstał . Patrzył się na ciebie , a ty na niego . W końcu powiedziałaś coś żeby rozluźnić sytuacje : - o nie rozmazałam się ?! - powiedziałaś tetralnie łapiąc się pod okiem . On tylko się uśmiechnął , dał ci buziaka w policzek i powiedział witaj .
-wyglądasz cudownie , naprawde . Bosko .
- dzięki Zayn , ty też .
cała rozmowa się kleiła , najpierw gadaliście o pierdołach a potem o sobie . dowiedziałaś się o nim sporo . w końcu coś ci się przypomniało . musiałaś o to zapytać .
- Zayn ...
- mhm ?
- słuchaj , jestem ci wdzięczna że wtedy na basenie mnie uratowałeś . Ale nurtuje mnie jeden fakt .
- jaki ? - powiedział uroczo się uśmiechając .
- wtedy , przed wyjściem powiedziałeś że boisz się wody i nie bd z nami pływał . Potem jednak wskoczyłeś żeby mnie ratować . Co się stało ? skłamałeś ? - powiedziałaś patrząc na niego przenikliwie .Jego uśmiech zszedł z twarzy , patrzył się tylko w swoje ciastko nic nie mówiąc.
- Zayn .... Zayn ... do jasnej cholery Zayn .wytłumacz mi to ! czemu skłamałeś !- to stawało się już irytujące. Nadal patrzył w swój talerz  . pokiwałaś głową z politowaniem , wzięłaś torebke i wstałaś kierując się do wyjścia . do twoich oczy napływały łzy .  wyszłaś kierując się w strone małego jeziorka . usiadłaś na trawie . nie płakałaś poprostu dziwnie się czułaś . Zaczęłaś myśleć ,że wszystko spieprzyłaś tym jednym pytaniem . po chwili usłyszałaś kroki . usiadł koło ciebie .
- [[tw.i] spójrz na mnie . -wykonałaś jego prośbe , on złapał cię za ręce i przemówił- nie kłamałem , bałem się i boje wody . ale kiedy widziałem jak sie topisz i nikt ci nie pomaga , musiałem wskoczyć . słuchaj , bardzo mi na tb zależy , każdej nocy zasypiam z myślą o tobie , nie moge bez ciebie żyć . [tw.i] Kocham Cię . zostaniesz ze mną ? już do końca . - spojrzałaś mu w oczy , mówił prawde w jego tęczówkach było pełno małych płomyczków nadziei . nie wiedziałaś co odpowiedzieć , już chciałaś go przeprosić kiedy on zamknął ci usta w delikatnym ale pełnym miłości pocałunku . Motylki w tw brzuchu wariowały . a ty wiedziałaś że jesteś z odpowiednią osobą w odpowiednim czasie .


-------------------------------------------------------------
TADAM ! część 2 . komu sie podoba ?!
MASSIVE THANK U  to Julia ;**

PROSZE O KOMENTARZE ! BAAARDZO ŁADNIE . :)
NAWET HARRY PŁACZE ŻE TAK MAŁO KOMENTARZY

-A v a l o n





5 komentarzy:

  1. Fajny, wzruszający. :D
    Pisz dalej. :>>

    OdpowiedzUsuń
  2. Booski!; p
    pisz dalej ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze super!! ;D Czekam na następny :P :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah Kocham To : **
    Never Lose Hope - 1D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ! <3

    OdpowiedzUsuń