niedziela, 22 lipca 2012

#eighteen part 1 .


                Wakacje , lato, słońce , woda ,piasek. Wyszykowana z kostiumem , ręcznikiem i innymi pierdółkami w torbie idziesz do swojej przyjaciółki . wchodzisz bez pukania drąc się
- dobry ciociu ! dobry wujku ! witaj kochanie ! – po chwili wychodzi po cb zmartwiona przyjaciółka
- [t.i] ten basen … to dzisiaj nie wypali – że co? No chyba się przesłyszałaś .
- pierdolisz ! wiesz ile na to czekałam ? najpierw tw niedyspozycja potem moja potem desz jeszcze dalej choroba ! pojebało cie ! bierz torbe i idziemy !
- kuzyn przyjechał , i mam się nim zająć .- wiedziałaś że nie ma młodszego kuzyństwa więc cie to zainteresowało
- uu a przystojny ? jak chcesz to ja mogę się nim „zająć” –powiedziałaś szeptem znacząco poruszając brwiami .
-nie radze właśnie co zakończył swój poważny związek   z Perrie Edwards.
To była bardzo kusząca propozycja jednak chłopak który zerwał z kimś sławnym musi być nadęty . a to nie twój typ. Więc ograniczyłaś się tylko do pogadanki . weszłaś do salonu , chłopak siedział do cb tyłem ale zaczęłaś gadać.
-słuchaj mały , niszczysz moje zacne plany ! wiem jest ci źle kochałeś ją a ona to zniszczyła . jest mi cholernie przykro ale muusze iść na ten basen ! więc dupka w troki i idziemy !
- to idź nikt ci nie broni ! ja się boje wody więc nie ide !-  hahahah tylko  to ci się nasunęło na myśl chociaż przypomniałaś sb jak ty się bałaś wody …
-nikt ci nie każe wchodzić , możesz zostać przy leżing plażing smażing . – wiedziałaś że to podziała wstał i z uśmiechem na twarzy poszedł po rzeczy . W jego ślady poszła [i.tw.p] . po chwili oboje zaszli uśmiechnięci , i po raz pierwszy ujrzałaś jego twarz i klate , na usta cisnęła ci się tylko WOOOW !  ale oszczędziłaś sb siary . po 15 minutach byliście na miejscu . pierwsze co zrobiłaś to rzuciłaś torbe na leżak zdjęłaś ciuchy i wskoczyłaś „na bombe”  po czym wyszłaś  z powrotem na leżak.  Położyłaś się wygodnie i zaczęłaś smażing . twój spokój nie trwał długo za chwile grupa piszczących lasek z orgazmem napadła na leżak obok twojego . Jak usłyszałaś Zayn Malik sama się poderwałaś . wiedziałaś kto to , lubiłaś to całe One Direction . obejrzałaś się po czym zaczęłaś przepychać przez to całe zbiorowisko . ujrzałaś znajomego kuzyna . postanowiłaś go „uratować” . wydarłaś się po czym powiedziałaś że to nie on tylko gościu z hiszpanii do niego podobny . Rozczarowane fanki odeszły . Chłopak powiedział ciche „fenk ju „ i wysłał szczery uśmiech . dzień zapowiadał się cudownie . a jednak …
Twoja przyjaciółka poinformowała cię że na basen przyszedł twój były z kolegami wiedziałaś że jednak spokoju nie bd . przez 10 min słyszałaś docinki na swój temat potem otrzymałaś wyzwanie skok z najwyższej trampoliny . zgodziłaś się . pomimo sprzeciwów przyjaciółki weszłaś na to 6 m i skoczyłaś . kiedy dotarło do cb że to głupstwo było już za późno . pod wpływem uderzenie głową w wode zapomniałaś jak się pływa dawne lęki powróciły . zaczęłaś się topić . oczywiście ratownik wolał podrywać laski niż cie ratować . całej tej sytuacji przyglądał się Zayn . po chwili już nic nie widziałaś .odpłynęłaś . kiedy się obudziłaś klęczał nad tb Zayn , [i.tw.p] i kilka nieznanych ludzi. Podniosłaś się i zapytałaś
- co się stało ?
- o boże . [t.i] nic ci nie jest ? po co to robiłaś ?!- powiedziała tw przyjaciółka przez łzy
- miałam go dosyć ale potem zapomniałam jak się pływa . Jakim cudem się tu znalazłam ?
- zayn cie uratował . gdyby nie on byłabyś topielcem –uśmiechnęła się ciepło
- oh . to chyba musze ci podziękować –uśmiechnęłaś się ciepło do niego co odwzajemnił .- to co dasz się zaprosić na kawe ?
- z chęcią . ale teraz może już wrócimy , musisz leżeć .
- okej ale nie wracam do sb , [i.tw.p] przenocujesz mnie ?- zrobiłaś oczy kota ze shreka .
- no pewnie . dasz rade iść sama ?
- tak pewnie .
CIĄG DALSZY NASTĄPI !!




PO RAZ PIERWSZY DAJE DWUCZĘŚCIOWY IMAGIN ! WIĘC ZA KILKA GODZIN LUB DNI BD CD .
Dłuuuuga była ta przerwa . :D ale już jestem , nwm co z darią brak weny czy cuś . ja przyznam się nie miałam czasu . nie bijcie ! musiałam się dziećmi zajmować . wybaczcie :p
 PROSZĘ O KOMENTARZE ! BAARDZO ! ŁADNIE ! PROSZĘ ! NAWET ANONIMKI :DD
-A v a l o n 

4 komentarze:

  1. No słońce, zaskoczyłaś mnie, pierwszy dłużysz imagin, brawo! i jak słodko, czekam na dalsze wpisy. Buźki ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny < 3
    Zapraszam na mojego : http://onedirection-forever-blog-klaudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ! :) Kocham te imaginy, kocham Zayna... <3 Życie jest piękne!!!! Xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam : * http://neverlosehope-1d.blogspot.com/2012/07/rozdzia-9-tak-wiec-trwaja-wiara.html

    OdpowiedzUsuń