sobota, 7 lipca 2012

#twelve

Wiosenna przerwa . Tegoroczna wiosna jest piekna , az chce sie zakochac . Ty nie musisz . Od 3 lat jestes zakochana w swoim lubym - Niall'u Horanie . Akurat dzisiaj jest wasza rocznica , od rana nie masz z nim kontaktu tak jak myslalas zapomnial . Wkurzona siedzisz w pizamie i bamboszach ogladajac romansidla . Dobila 15 kiedy twoj telefon sie odezwal byl to Horanek . Oschlym glosem poprosil zebys przyjechhala na miejsce waszej pierwszej randki - pole balonowe. Przez twoja glowe przeszla mysl - '' a co jesli zapomnial ze dzisiaj rocznica i chce ze mn zerwac ? '' - od razu to odrzucilas . Po przybyciu zobaczylas Niallera przy jednym z balonow wygladal na zdenerwowanego prztwital cie tylko zimnym usmiechem . Nie wiedzialas co jest grane, zaczelas sie martwic ze naprawde chce zerwac kiedy byliscie juz w gorze zaczal sw monolog :
- sluchaj wiem ze dzisiaj jest rocznica , nawet nie wiesz jakie to trudne to mowic po tych trzech cudownych latach ale ... - teraz bylas pewna on chce zerwac , oczy ci sie zaszklily ale sluchalas dalej . Teraz odwrocil sie do cb tylem - wybralem to miejsce bo chce to zakonczyc tam gdzie zaczalem - bylas pewna gdy odwrocil sie do cb i powiedzial - [t.i] to koniec , naszej szczeniackiej milosci , dlatego [t.i.n] zostaniesz moja zona ? - w tej chwili sie rozplakalas , :
- wiesz ze jestes okropny ? Ale tak kochanie tak !! - ucalowaliscie sie on wreczyl ci piekny pierscionek . Nie mieliscie wielkiego wesela tylko wsrod znajomych . Jestescie szczesliwi , i niedlugo powiekszy sie wasza polsko-irlandzka rodzina .
----------------------
TUTURUTUTU ! WERBLE PROSZE ! LEJDIS END DŻENTELMENS WIELKI POWROT ! Wiec wrocilam , dluugo nic nie mialam ale dzieki mojej ukochanej siostrze ŁYŻCE SUPERHIROŁ mamy nowego imagina tym razem z ukochanym irlandczykiem ;) baaaardzo ci bejbi dziekuje widzimy sie w wakacje ;) Dariaa nie ma weny i sily wiec o zrozumienie prosze ! Ja was bede zabawiac ;D
KOMENTARZE PROSZE ! Jestem wredna ! Rb szantaz jak nie bd 5 kom to nie bd nowego ;P
- A v a l o n

7 komentarzy:

  1. o shit zarabiste! :D oo kurna..serio pomyslalam ze on chce zerwac xD swietny! czekam na nexta! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. super! : D
    zapraszam do mnie:
    http://www.fans-fans-blog-o-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super imagin ! ! !
    Nie mogę się doczekać następnego... XD :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oł hał aj łisz dat łos mi ... :D Meega super zajebioza ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny :*
    Ja na początku też myślałam, że Niall zerwie ; )

    Piszz dalejj .. ! ; ))

    OdpowiedzUsuń