czwartek, 2 sierpnia 2012

#TWENTY-two

Od roku przyjaznisz sie z Niall'em Horanem . Znacie sie krotko ale wiecie o sobie wszystko , rozmawiacie albo piszecie do siebie codziennie . Wiesz ze mozesz mu powiedziec wszystko a on zatrzyma to dla siebie . W koncu nastal okres proby , ponad miesieczna rozlaka , brak internetu , brak kasy na koncie , zakonczenie roku , twoj wyjazd . Przyjechalas do domu , zaczelas sie spotykac z kolezankami ,tydzien pracowalas , kuzynka wpadla na tydzien . Podczas pobytu kuzynki zaproponowala zeby do niego napisac . Odpowiedzial , pomimu pobytu u babci 30 km za miastem powiedzial ze przyjedzie . Co prawda mieliscie isc pod namioty jednak wiedzialas ze to nie wypali . Mial ci przy okazzji przywiezc film i wrocic do siebie . Dokladnie nie wiedzial gdzie mieszkasz wiec wyszlas po niego , od samego poczatku zaczeliscie sie sprzeczac -jak za starych czasow-pomyslalas . Wbila tez do cb kolezanka . Wszyscy sie poznaliscie , on zaczal sie panoszyc nie przeszkadzalo ci to . Po chwili przyszla twoja mama . I zastala was w dwuznacznej sytuacji , ty lezalas w pol na lozku i sie darlas a on siedzial na tb . Jednak mama zrozumiala ze wy poprostu sie bijecie . To spotkanie bylo dosyc dziwne samo w sobie . zachowywal sie inaczej niz zwykle . Tu sie klociliscie jak zawsze a tu cie obejmowal zeby uslyszec co mowisz , bral na rece i probowal wrzucic do basenu ,co nawiasem mowiac skonczylo sie inaczej bo wyladowaliscie na ziemi oczywiscie on na tb . Nastepnego dnia ty razem z kuzynka wbiliscie do niego . Juz w rozmowie przez tel dowiedzialas sie ze mial jechac do babci ale zaczeka na was . Teraz zachowywal sie normalnie . Przez kilka dni myslalas nad tym co sie dzieje . Tak traktowalas go jak brata ale , Niall podobal ci sie . Rozmawialiscie kiedys o tym i wiesz ze mu sie nie podobasz . Ale po ostatnich zdarzeniach mialas mieszane uczucia . Traktowal cie jak siostre ale jakby troche podrywal . Postanowilas to wyjasnic
-Niall , co jest grane ? Sluchaj jestesmy przyjaciolmi , mowimy sobie prawde .
-nic , [tw.i] serio.
- db , to ja zaczne . Ta znajomosc nie ma sensu , jestesmy przyjaciolmi ja wiem , ale ja nie chce byc tylko przyjaciolka , a ty mn traktujesz dwuznacznie ! Wiem podoba ci sie Emma i dlatego - wykrzyczalas ale on przerwal ci pocalunkiem , nie wiedzialas co sie dzieje . Kiedy oderwal sie od ciebie , spojrzeliscie sobie w oczy i on powiedzial slowa ktore zapamietasz na zawsze
- jestes jedyna [tw.i] , Kocham cie .
--------------------
No i jest z niallem ;)
Pod moimi imaginami nie ma komentarzy . To boli . Jak mnie tu nie chcecie to powiedzcie . A ja odejde .
-A v a l o n

6 komentarzy:

  1. Ale dramatyzujesz, a co ja mam powiedziec. Dodam też, ze nie musiałam nawet patrzeć na autora, wiedziałam, ze to ty ;] Oj Avalon... ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne fajne :D troche krotkie ale moze byc :) czekam na wiecej z Horankiem <33 Kocham go

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne. Również czekam na więcej z Niallerem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę więcej z Niall'em <3
    Nathalie xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja lubię imaginy z Zayn'em ^^ Zapraszam na mojego bloga z opowiadaniem o chłopakach z 1D. Liczę na komentarz :) jednospojrzenieonedirection.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Awww *_* Poprosimy więcej z Niall'em. Czekam z niecierpliwością na nową notkę. Twoje imaginy są naprawdę zajebiste.
    Życzę weny i przy okazji zapraszam również do mnie: http://when-i-see-stars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń